Політика обміну та повернення товару

Чинність політики: Обмін і повернення товару діє відповідно до Закону «Про захист прав споживачів». і регулює умови обміну та повернення товарів належної якості.

Чинність політики: Клієнти мають право на обмін або повернення товару протягом 14 днів з моменту отримання товару.

Витрати на доставку: Витрати на доставку товарів у випадку обміну або повернення здійснюються за рахунок покупця.

Умови для обміну або повернення

Ви можете повернути або обміняти товар, якщо він відповідає таким умовам::

Стан товару: Товар не повинен бути у вживанні і не має слідів використання споживачем, таких як подряпини, сколи, потертості, плями і т.п.

Упаковка: Товар повинен бути повністю укомплектований і мати збережену фабричну упаковку.

Ярлики і маркування: Всі ярлики і заводське маркування повинні бути збережені на товарі.

Збереження товарного вигляду і властивостей: Товар повинен зберігати товарний вигляд і всі свої споживчі властивості.

Процедура обміну і повернення

Звернення до служби підтримки: Зверніться до нашої служби підтримки. Наші представники співробітники нададуть вам інструкцію щодо подальших дій.

Підготовка товару до повернення: Переконайтеся, що товар відповідає умовам повернення, згідно з нашою політикою.

Відправлення товару: Повернення здійснюється на відділенні Нової Пошти, з якого Ви отримали товар. Рекомендується використовувати послугу доставки з можливістю стеження за вантажем.

Перевірка та рішення: Після отримання поверненого товару наші фахівці перевірять його стан та відповідність умовам повернення. Після цього ми зв'яжемося з вами щодо подальших дій.

Варіанти обміну і повернення

Обмін товару: Якщо товар відповідає умовам обміну, ми здійснимо обмін на товар з аналогічним або подібним товаром, якщо він доступний.

Повернення коштів: У разі, якщо ви бажаєте повернути товар, ми повернемо вам кошти на Ваш банківський рахунок або інший метод оплати, який ви використали при покупці.

Будь ласка, зверніть увагу, що ця політика відповідає законодавству і забезпечує клієнтам права на обмін і повернення товару належної якості.

2.1 Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 р. № 172 у редакції від 07.12.2005 р. Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» визначено перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню), а саме:

2.1.1 Парфумерно-косметичні вироби.

2.1.2 Апарати для гоління.

2.1.3 Помазки для гоління.

2.1.4 Лаки, гелі, гель-лаки, основи, топи.

2.1.5 Пилки, бафи, полірувальники.

2.1.6 Пензлики та набори з пензлика.

2.1.7 Рукавички.

2.1.8 Одноразова продукція.

2.1.9 Гребінці, щітки масажні.

2.1.10 Товари в аерозольній упаковці.

2.1.11 Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо).

2.1.12 Вироби з натурального та штучного волосся.

2.1.13 Перукарські ножиці.

2.1.14 Шпильки, гумки для волосся.

2.1.15 Друкована продукція.

2.1.16 Акційні та знижені в ціні продукти.

Вищезгаданий товар можна повернути тільки у разі виявлення браку ( ушкоджень ) або невідповідності замовлення.

Усі питання щодо повернення товару, обміну товару, повернення коштів вирішуються з постачальником конкретного товару, тобто від якого ви отримали посилку на своє відділення Нової Пошти, усі контактні дані постачальника, номер телефону, реквізити постачальника, ви зможете знайти у накладній на відправку, квитанціях, дізнатися у операторів Нової Пошти, при пред'явленому чеку на оплату або квитанції.